Jak rozwiązać problemy z logowaniem do kursu

Kupujesz nowy kurs? Wyczyść pamięć przeglądarki

Jeżeli kupujesz nowy kurs, to Twoja przeglądarka pamięta dostęp jedynie do starego i zamiast ‘wpuścić Cię’ do nowego kursu – przekieruje na stronę logowania.

Rozwiązanie: Wyczyść pamięć przeglądarki i pliki cookie. https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl

Nie mogę się zalogować – cały czas muszę resetować hasło i link nie działa

Czasami przeglądarka w poczcie źle ‘odczytuje’ link do ustawienia hasła.

Chodzi konkretnie o znaki ‘<‘ i ‘>’, których nie powinna uwzględniać.

Jeżeli masz taką sytuację, że reset hasła nie pomaga:

Zamiast klikać w link, który dostajesz w mailu- skopiuj go i wklej do przeglądarki. upewnij się że nie zawiera na końcu znaku ‘>’,

czyli skopiuj wszystko pomiędzy znakami < i >

Mimo że jestem zalogowany, po kliknięciu na kurs przekierowuje mnie na stronę logowania

Chodzi o pozostałości w Twojej przeglądarce po poprzednich logowaniach np. do starego kursu, lub przed dokupieniem kolejnego kursu.

Rozwiązanie: Wyczyść pamięć przeglądarki i pliki cookie. https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl

 

Możesz się upewnić wcześniej i zalogować na innej przeglądarce, na której jeszcze nie logowałeś się do kursu.

Pojawia się wyskakujące okienko, a mój login i hasło nie działają.

Zanotowałem kilka takich przypadków u użytkowników, którzy próbowali logować się przez iPhone 6s i iPad’a. Wszystko działało gdy logowali się przez komputer.

Spróbuj tego rozwiązania, które im pomogło –

W wyskakującym okienku wpisz w poniższe pola
użytkownik: admin
hasło: admin

Wtedy powinno przejść przez to wyskakujące okienko i dostaniesz już normalne okno z kursu i tam podajesz swoje dane.

Jeżeli nie pomoże, napisz do mnie.