Co zrobić z klientem, który się kłóci?
Odpowiadam na pytanie Radka:
“Nieraz klienci mówią, że cena za reportaż za chrzciny/ślub jest za wysoka. Najczęściej pada argument że inni robią to samo za x-taniej i że za y godzin robienia zdjęć tyle nie zapłacą. Jak można im powiedzieć, że cena którą oferujemy nie jest za wysoka tylko adekwatna do włożonej pracy i do jakości zdjęć które otrzymają? Jak im to łatwo wytłumaczyć, że nie chcą taniego fotografa i przekonać, że warto jest dopłacić? Wywody o tym, że jest to bardzo dużo kosztów i czasu pracy odpadają, bo klienci tego nie słyszą i dla nich praca fotografa to nadal tylko pstrykanie zdjęć podczas reportażu. Czy jest sens takiego klienta przekonywać do naszej wyższej oferty?”
►Co zrobić gdy Klient się kłóci, że za drogo?
► Jak wyceniać swoje zdjęcia i sesje zdjęciowe?
► Ile kosztuje fotograf?
► modele wyceny swoich usług w fotografii